Hej alla! För några dagar sen så provred jag en häst. Hon heter Megan och är världens finaste! Jag hittade hennes annons på jorviknet, det är en hemsida där man kan hitta foderhästar och allt möjligt inom ridsporten. Som ni vet så har jag tidigare ridit på Jorvikstallets ridskola där jag oftast red Penny. Penny finns kvar och mår jätte bra fast nu är ridskolehästarna på bete men de kommer hem 19 Augusti. Megan stod egentligen i ett stall nära jorvikcity. Men där var det jätte dyrt så Megans ägare flyttade henne till Jorvik stallet där det var hyfsat mycket billigare. Problemet är att Jorvikcity liger mer än 1 timme bort och hon ville inte sälja Megan. Då hittade jag annonsen och provred. Och lyckat nog så fick jag bli fodervärd! Jag är så glad, Megan är världens finaste. En riktig drömhäst!
 
 
Min älskade tant<3
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej