Jag är säkert jätte tjatig men jag har ännu en gång tröttnat på sso totalt. Jag funderar till och med att ge bort kontot till en kompis, om jag gör det så måste jag alltingen lägga ner bloggen eller göra om den så jag funderar på att göra om den till en sims blogg.
 
Hur som helst, jag har skafft en ny familj igen. Hihi. 
 
Jag heter Hilda Holmen och är 20 år.
Jag bor tillsammans med min pappa och vi har en hästgård med våra hästar. Pappa är världs känd rock artist, det är därför han har så coolt hår :))
 
Två nya hästar har kommit till gården! Vi ämtade den första på morgonen. Han heter Kastanj och är en dressyrhäst som jag kommer träna. Pappa föredrar hoppning så han ville ha en hopphäst. Då köpte vi Saranda som är en jätte fin hoppdam.
 
 
Visst är han fin? :)
 
När vi kom hem med Saranda så små hoppade pappa henne, visst är pappas sits grym? *_*
 
 
Pappa tar alltid hundra bilder på mig, särkilt när jag rider ;))
 
 
Visst är han söt? :DD

Kommentera

Publiceras ej